fredag den 13. marts 2015

Pinligt part 3

Kære læser. 

Her kommer de sidste pinlige sexoplevelser som i har delt med os. Det har været en fornøjelse at læse. 

Jeg skulle engang have besøg af min kærste. Min mor havde besøg af nogle venner. Men det skulle ikke stoppe os fra at have lidt sengegymnastik. Imens vi var godt i gang stod min mor pludselig i døren. Hun skulle hente gæsternes jakker som lå inde på mit værelse. Hun blev helt stiv i ansigtet og sagde omg hvad laver i? Mi første og hurtige svar var vi sloges bare. Hun tog jakkerne i skyndte sig ud. Føj det var pinligt. 

Jeg havde fået en fyr med hjem fra byen som enlig bare var en ven. Da jeg vågnede dagen efter og opdaget at jeg var nøgen gik jeg lidt i panik for dette skulle aldrig være sket. Han spurgte om jeg ikke kunne huske noget. Hertil blev jeg nød til at svare nej. Han fortalte mig at jeg under sex havde klasket ham i røven og sagt spyt mig i hovedet. Min eneste tanke var det håber jeg bare ikke er sandt. Det var sådan en pinlig sexoplevelse

For en 10 år siden var jeg 20år og var til en venindes fødselsdag. Og drak temmelig godt, og på et tidspunkt sent på aftenen mente jeg da at en veninde til min venindes mor så alt for lækker ud, så hun skulle da "flækkes".. Og hun sagde jo selv hun var 32år, så ingen moralske problemer der. Undervejs hjem fortæller hun så at hendes børn sover, men intet problem i det, for havde jo ikke i sinde at blive natten over, det skulle være en onenighter. Og når hun kun var 32 år hvor gamle kunne de børn så lige være.. De var så 16 og 18 år fandt jeg ud af da jeg var igang med at "pumpe" deres mor på sofaen da de kom ind for at sige vi skulle dæmpe os.. KÆMPE TURNOFF.. Og jeg fik tøj på i en fart og tog i byen igen, imens jeg skreg af grin.. Det var alt for pinligt.. Hun var så ikke 32år men derimod 45år, det var en mindre detalje hun mente ikke var vigtig.. Nogen der sagde Ødipus kompleks..


Det var de pinlige sexoplevelser for denne gang. 

Jeg håber i alle har fået lige så sjove grin som jeg. 
Husk vi alle har oplevet noget vi har fortrudt eller syntes var pinligt. Men ingen er perfekte og uden disse oplevelser var vi ikke de fantastiske personer vi er i dag. 

Hav en dejlig weekend kys <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar