tirsdag den 3. marts 2015

Pinligt part 1

Tak for jeres hurtige svar med pinlige sexoplevelser :)

Som lovet er de behandlet helt fortroligt og anonymt! 

Jeg var en gang til en fest hvor jeg mødte en fyr som da var meget sød. Efter nogle drinks og en masse frækt flirten blev vi enige om at låne en seng og lige hygge os lidt. 
Det gik ikke længe før de andre opdagede at vi var væk og gik målrettet igang med at finde os. 
Vi havde låst døren til soveværelset og kunne høre de ville ind men tænke vi kan lige gøre det færdigt. 
Jeg sad oven på fyren og pludselig blev der brast ind og så god en fyr han var trak han hurtig dynen op. Men hvad han ikke havde tænkt på var at han trak den så langt op at alle kunne se lige ind til min mis og røv. De skreg alle af grin og sagde se hendes stjerne!! Det var så pinligt. ;)


Jeg kunne en gang da jeg havde menstruation ikke få stå at jeg ikke kunne få min tampon op jeg prøvede og prøvede og gik mere mere i panik, jeg tænkte fuck det. Sener gik det op for mig at jeg allerede havde en tampon oppe. 


Vi var på ferie i mine forældres sommerhus selv, men i mens vi var godt igang gav det pludselig et brag og vi lå begge halv på gulvet og i sengen. Sengen var brækket sammen. Vi måtte i gang med skruer og søm for at få den ordnet. Men måtte dog krype til korset og fortælle mine forældre at vi nok trængte til en ny seng. De kunne sagtens regne ud hvorfor. Føj det var flovt. 

Det var lige de første pinlige historier i havde sendt til mig. Tak for jeres bidrag og de sjove smil i fremkalder på mine læber. :) 

Husk alle jeres historier bliver behandlet helt fortroligt. 

Love Line med et smil på læben. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar