fredag den 6. marts 2015

Pinligt part 2

Kære læser. Nu kommer der da lige lidt flere sjove og pinlige sexoplevelser, som i kan bruge weekenden på at læse. :)

Håber i er klar til at få styrket dine lattermusklerne. 

Det her er så pinligt. Jeg var 13 år gammel og som mange andre drenge havde jeg lyster. En dag jeg sidder på mit Værelse foran min computeren og er godt i gang med at rive i lille manden kommer min mor pludselig ind for at sige vi skal spise. Jeg skyder mig at trykke stop. Jeg bliver helt rød i hovedet.  Heldigvis stod mit skrivebord således at hun ikke kunne se noget. 

Jeg havde været til en fest og fik en fyr med hjem i mens vi var i fuld gang blev han pludselig dårlig. Så jeg skyndte mig og få ham hen til vinduet for at han kunne kaste op. Da vi begge stod helt nøgne og han havde hovedet ud af vinduet for at kaste op kommer min søster og hendes kæreste ind for at se om alt er ok, så der står vi begge helt nøgne og han med hovedet ud af vinduet. Jeg råber til min søster at de skal gå ud. Efter dette blev jeg nød til at slæbe ham ud i badet da han havde kast op over det hele. Det var pinligt. Heldigvis har min søster aldrig nævnt det igen. :)

Jeg mødte engang en sød fyr i byen og besluttede at tage ham med hjem til et lille one-night-stand. Da vi ligger og hygger os og skal til at gå igang så falder hans erektion pludseligt og gør derved agten ret umulig at gennemføre. Vi prøver et par gange og han har ikke svært ved at blive opstemt, men lige så snart vi skal til det, så falder den med det samme. Det ender med at vi er nødt til at give op og prøver at ligge os til at sove i stedet for. Selvfølgelig var det umuligt at sove, da det var ret pinligt og akavet for os begge to. Og morgenen efter føler jeg at det ikke kan gå for hurtigt med at få ham ud af døren, men han har åbenbart ikke travlt og vælger at blive og hygge-snakke, se en film osv. SUPER PINLIGT

Her var der lige et par pinlige historier, Jeg takker mange gange for jeres bidrag. 
Husk at skrive ind hvis du har haft en pinlig sexoplevelse. Det bliver behandlet 100 % anonymt. Du skal skrive din oplevelse til mig på mail lhsexolog@gmail.com på min facebook side Line Horne sexolog eller i kommentaren her under.  
Stem også gerne over i højre side :)

Hav en dejlig weekend. <3



1 kommentar:

  1. For en 10 år siden var jeg 20år og var til en venindes fødselsdag. Og drak temmelig godt, og på et tidspunkt sent på aftenen mente jeg da at en veninde til min venindes mor så alt for lækker ud, så hun skulle da "flækkes".. Og hun sagde jo selv hun var 32år, så ingen moralske problemer der. Undervejs hjem fortæller hun så at hendes børn sover, men intet problem i det, for havde jo ikke i sinde at blive natten over, det skulle være en onenighter. Og når hun kun var 32 år hvor gamle kunne de børn så lige være.. De var så 16 og 18 år fandt jeg ud af da jeg var igang med at "pumpe" deres mor på sofaen da de kom ind for at sige vi skulle dæmpe os.. KÆMPE TURNOFF.. Og jeg fik tøj på i en fart og tog i byen igen, imens jeg skreg af grin.. Det var alt for pinligt.. Hun var så ikke 32år men derimod 45år, det var en mindre detalje hun mente ikke var vigtig.. Nogen der sagde Ødipus kompleks..

    SvarSlet