fredag den 13. februar 2015

Hvad syntes Marika om ladycuppen?

Kære Læser. 

Nu har Marika testen ladycuppen og her er hendes bedømmelse.



Min erfaring med ladycup:
Jeg Skulle lige vænne mig til at have den i. Glemte selvfølgelig at afprøve den inden menstruationens start som Line havde opfordret mig til. Men det forløb nu også smertefrit. Den er super nem at sætte i og man mærker intet til den. Jeg kunne både lege vildt med min datter, løbe en tur og gå i fitness centeret med den uden at den generede mig. Dog kan stilken godt irritere lidt, eller det gjorde den i hvert fald ved mig, så jeg valgt at klippe den helt af og den er stadig lige så nem at få ud og jeg syntes min oplevelse blev mere behagelig Før fik udslæt efter en time af bind og tamponer. Så det har altid været en ret smertefuld periode for mig når jeg havde min menstruation og det var ligegyldigt hvilket mærke jeg brugte skete det hver gang, så det var en hel befrielse for mig at have min menstruation for en gang skyld uden udslæt.
Alt i alt er jeg super godt tilfreds med ladycuppen og jeg er faktisk positivt overrasket over hvor lidt man mærker til den. Den er nærmest umulig at sætte forkert har jeg erfaret. 

Jeg vil stærkt anbefale den til alle! Og for mig som ikke kan tåle hverken bind eller tamponer, så er den jo faktisk en gave
5 ud af 5 stjerner herfra.

Og tak til Ladycup.dk og Line for at give mig muligheden for at prøve denne fantastiske ladycup.
Hilsen Marika :)

Og fra mig er der kun tilbage at ønske jer alle en dejlig weekend :) <3 Kh Line.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar