fredag den 9. januar 2015

Søger Ladycup tester

Kære kvindelige læser.. 

Så blev det endelig fredag og i denne anledning søger jeg, en som vil teste en ladycup fra ladycup.dk
Hvis du er i tvivl om du ladycuppen er noget for dig, fordi du måske er bange for at du bløder for meget, har irritationer ved brug af bind eller tampon, måske en helt anden grund eller hvis du bare er træt af at bruge bind er du måske den ladycup.dk søger. 

De skal bruge en som vil teste dette fantastiske produkt og som så vil skrive en anmeldes af oplevelsen  som jeg så kan udgive her i på min blog. 

Du vil få ladycuppen gratis som tak for at prøve den samt skrive din anmeldelse til mig. 

Hvis du vil læse mere om ladycuppen kan du gøre dette i mit tidligere opslag eller gå ind på ladycup.dk 

Har dette vakt din interesse så skriv til mig på lhsexolog@gmail.com eller skriv en kommentar her på bloggen.. Det er helt gratis at være tester af ladycuppen du skal blot beskrive din oplevelse

Jeg giver besked til den heldige senest D. 31.1.2015

Jeg ønsker en rigtigt god fredag aften til jer alle..

Knus Line ❤️

7 kommentarer:

  1. Jeg har brugt cuppen i godt 8 år nu og aldrig har jeg været mere glad for ting fra kategorien personlig pleje som jeg er for denne . Man skal lige lære at bruge den og så er der ingen problemer. Jeg havde tidligere problemer med at bruge tampon, følte ik den sad ok og den var ubehagelig at bruge, men cuppen blev min redning. Jeg har længe anbefalet cuppen til veninder og vil fortsat gøre det da jeg mener at flere danske kvinder burde kende til denne geniale cup.
    Hvis du er det mindste i tivl så gør det, fri dig for besværet med bind og tamponer og skån samtidigt miljøet
    venlig hilsen Louise
    ps. Mine egne 2 piger vil også få tilbuddet når de når den alder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise.
      Jeg kan ikke være mere enig.
      Følelsen af bare at være helt fri når man har sin menstruation er så fantastisk.
      Ingen begrænsninger overhovedet.
      Tak fordi Du delte din oplevelse med os.
      Jeg søger stadig en tester spm får denne fantastiske ladycup gratis. Den har en levetid op til 10 år.

      Slet
  2. Der er snart gået to år, siden jeg købte min kop - og i den tid er den gået hen at blevet den bedste ven.
    I starten krævede det lige, at man prøvede at sætte den op et par gange, og man skulle lige finde den rette foldemetode for én selv. Efter den første eller anden menstruation var det allerede på plads for mit vedkommende.
    Koppen har så mange fordele, at de fleste tror, jeg overdriver, når jeg fortæller om den. Men det er virkelig det bedste køb længe!
    Jeg elsker den frihed, koppen har givet mig. Jeg kan tage den i inden en bytur, og så behøver jeg ikke tænke mere på den, før jeg er hjemme igen. Jeg føler mig ren og jeg kan sove uden frygt for at bløde igennem og ud på lagenet. Alle mine gamle mormor-underbukser er kylet ud, for der er ikke længere behov for dem.
    Bedst af alle fordele: der er ingen lugt forbundet med koppen!
    Endeligt kan det siges, at man ikke bare sparer penge ved at købe sådan en kop, man er også super miljøvenlig!

    SvarSlet
  3. 😊 Sådan en kop vil jeg gerne teste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du være sød at sende en mail til lhsexolog@gmail.com

      Slet
  4. Vil super gerne teste den! Da jeg ikke kan tåle bind og tamponer Kan jeg ikke holde US at have oppe efter en operation ..:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du være sød at sende en mail til mig lhsexolog@gmail.com

      Slet