fredag den 26. september 2014

Undersøgelse om prutter

Kære Læser.

Der er et spørgsmål som kommer op i mit hovede igen og igen underligt nok.

Derfor bliver jeg nød til at spørge jer, prutter i foran jeres kæreste???

Jeg oplever stor forskel på hvad holdningerne til at prutte foran kæresten er, nogle sys det er en sexdræber andre syntes det er helt ok.

Så nu vil jeg bede om jeres hjælp til at stemme. ude i højre side er der en afstemningsboks, om i prutter foran jeres kæreste eller ej. Udfra dette vil jeg skrive et oplæg når der er kommet nogle stemmer.

Hvorfor er det så jeg vil skrive dette indlæg? Jo fordi min oplevelse er at enden er man fuldt overbevist om at det er helt normalt at prutte foran kæresten og andre vil heller have ondt i maven end at prutte foran kæresten. Så derfor syntes jeg det kunne være sjovt at sætte ord på prutterriget.
Du er også meget velkommen til at skrive en kommentar om hvad din holdning er til prutter. :)

Tak fordi i gider at deltage, jeg glæder mig til at se jeres svar og læse jeres kommentare og udfra dette kunne skrive et sjovt, skørt og spændende blogopslag :) 

God weekend kh Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar